Beoordelingen van Meaters Meppel

Recente recensies

4.0
Alan
16 juni 2024

RumpSywak & Grilled Chicken waren weer superlekker. Bezorgtijd liet te wensen over (meer als een uur gewacht) waren we niet gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hetty
14 juni 2024

Patat was wat slap, verder lekker gegeten en prima bezorging

Elmar Mol
9 juni 2024

Bezorger was snel en vriendelijk.

Agatha
8 juni 2024

Ik begrijp dat er wel eens wat mis kan gaan met een bestelling. Dat is prima opgelost met een het juiste gerecht. Maar als er papier tussen het eten zit is toch niet de kwaliteit die ik van jullie gewend ben. Jammer volgende keer beter hoop ik

Fleur
7 juni 2024

Eten is wel eens beter geweest. Spareribs zat eerder echt een bbq smaak aan en goed gegaarde spareribs (nu helaas niet voor de 2ekeer). Patat ook koud en slof. Nee niet wat ik gewend ben. Bezorging was top hoor stipt op tijd. Maar jammer wat het eten!

Theo
2 juni 2024

Spareribs waren ok. Maar de patat waren ze blijkbaar vergeten. Dan heb je een vrij karig menu. Bezorging was wel prima.

F K
2 juni 2024

Aardige bezorger, maar het eten kwam na ruim anderhalf uur wachten matig aan. Spareribs waren “ok” maar de patat was koude slappe hap. Helaas vaker niet op orde

Fam. Schra
31 mei 2024
anoniem
27 mei 2024
Remco Veenstra
27 mei 2024

Bij bezorging bleek een deel van de bestelling te missen. Hierover gebeld met Meaters en het zou zo snel mogelijk gebracht worden. Uiteindelijk 45 min later werd het gebracht. Kip satay was erg lekker, maar de nagebrachte patat was slap en smaakloos. We zijn beter gewend van Meaters, hopelijk is dit een incident...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjan
26 mei 2024

De reden dat ik een recentie schrijf is dat ik hoop dat er ook iets mee gedaan wordt. Ik heb afgelopen zaterdag de kalf spareribs pikant besteld, in het verleden waren die ook echt pikant, de pikante smaak was gisteren ver te zoeken, de smaak was meer naturel dan pikant de friet was slap en erg zout, Kortom ik vond t voor t geld dat ik ervoor moest betalen erg tegen vallen, mijn ervaring met jullie is dat de smaak en kwaliteit in de beginperiode stukken beter was

Jan Soer
26 mei 2024

Vlees was droog van smaak en niet te eren. Is nog nooit gebeurd

Fam Huls
26 mei 2024

Erg lekker en snel bezorgd!

Erik
24 mei 2024

Normaal gewend dat de zoete spareribs zoeter zijn. Minder afgelakt.

Wim Meijer
20 mei 2024

Bereikbaarheid was lastig en het kwam later dan aangegeven. Spareribs waren echt pittig. Top.

Christina Roosjen
20 mei 2024

Eten was prima maar helaas veel te laat klaar!

Theo
10 mei 2024
E
5 mei 2024
Teunissen
5 mei 2024

Brood met dip was alleen het brood geleverd

Okkie
4 mei 2024

Bezorging was top! De kwaliteit was niet wat we gewend waren.. de 1 was prima maar de andere was droog en ver onder de maat.

Stefan
3 mei 2024

Patat en spareribs waren koud, geen sausjes erbij.

X
29 april 2024
D
28 april 2024

Ik bestel hier nog wel eens , maar bij drukte merk je wel echt dat er haast is. Burger was niet op goeie temperatuur. En de friet was erg slap. Anders is het een prima keuze!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
28 april 2024
Arjo Mulder
21 april 2024

Dik en dik voor mekaar!!!

H. Kuijper
19 april 2024

De bezorging was een half uur te laat. Iets wat de laatste tijd iedere keer gebeurd! De spareribs waren kurkdroog en er zat nauwelijks marinade op. De knoflooksaus ontbrak. De overige sausjes waren qua porties gehalveerd van wat we gewend zijn. Er zat een haar in de nachos. Kortom een slechte beurt vanavond!

Hugo Greving
19 april 2024

Moest een kwartier extra wachten en de burgers waren beide flink aan de rauwe kant :/ Jammer, heb vaker hier prima gegeten.

Foeke
19 april 2024

Bij aankomst bleek het drinken vergeten te zijn. Kan gebeuren. Toen tijdens het uitpakken bleek ook nog een item vergeten te zijn, dat is wel jammer. Dus wij bellen, bleek dat het item op was en ze hadden ons moeten bellen dat het op was(is niet gebeurd) en uiteindelijk mocht ik een tikkie sturen voor de niet gekregen items (het zijn dure tijden)dat na het eten gelijk gedaan maar heb het nog niet terug ontvangen. Het eten smaakte verder top zoals altijd, maar vergeten items is altijd jammer.

Meijer
15 april 2024

Helaas waren de porties erg weinig en ook nog eens lauw. Voor dit geld echt een schande. De kinderen hebben zelfs nog een tosti naar de maaltijd gemaakt. Heel erg jammer want we keken erg naar het eten uit. Daarin tegen was de bezorger wel heel vriendelijk. Maar dat is helaas in dit geval geen prioriteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
14 april 2024

Al diverse keren eerder besteld en toen was het altijd fantastisch. Dit keer viel het echt tegen. Het vlees was niet lekker, andere friet dan normaal, de kleine salade die er voorheen altijd bij zat ontbrak. Jammer.

Koen oostra
14 april 2024

We hadden 7 uur als ophaal tijd afgesproken dit konden jullie toch niet halen vanwege de nieuwe keuken. Daar kreeg ik keurig een mailtje en een telefoontje over. Maar in overleg met de keuken toch 7 uur gehaald echt super. Het eten was ook heerlijk zoals altijd. Heel (kook) plezier met/in jullie nieuwe keuken. Groeten koen

Corine Vos
14 april 2024

Erg lange bezorgtijd. Was van te voren niet aangeven hoe lang de bezorgtijd was, dit bleek dus 1,5uur te zijn na het plaatsen van de bestelling, toen pas gehoord. De nacho's waren aan de ene kant erg droog maar de andere kant ook weer slof en zacht. Jammer want hebben wel eens beter gehad.

Jessica Timmerman
13 april 2024

Normaal gesproken altijd tevreden over het eten. Deze keer meer bot (op beide!) broodjes pulled porc dan vlees… Normaal is het vlees zacht, nu was het taai. Helaas niet tevreden deze keer. Dit houdt tegen om nogmaals te bestellen..

Wim van Duuren
13 april 2024

Eten was redelijk, niet bijzonder. De bezorging was knudde. Na een half uur te laat, gebeld waar de bestelling bleef. “Is onderweg” werd er gezegd. Vervolgens nog een half uur moeten wachten. Niks onderweg dus, het is maar 12 minuten rijden. Al met al een uur te laat. Wees in ieder geval eerlijk.

Kuiper
7 april 2024

Eten was niks om wat over te zeggen. Maar hoe we het kregen. Veel op de kop. Het lekte. Saus verpakking was open gegaan. Nogmaals het eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annet
7 april 2024

Spareribs waren wat taai

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E
7 april 2024

heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DJ
5 april 2024

De spareribs waren goed maar de Friet was veel te lang gebakken en daardoor niet te eten. De friet heb ik dus ook laten staan, erg jammer!

Cynthia
2 april 2024

Heerlijk en ruim voldoende!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gea
1 april 2024

Het was weer super lekker!!

Iris
31 maart 2024

Perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

X
31 maart 2024

Klaar mee

Tilman
30 maart 2024

Helaas was het vlees dit keer erg droog en veel zwarte "korsten ".

Jan
29 maart 2024

Zoals altijd lekker en op de afgesproken tijd

Elise
25 maart 2024
Willem
23 maart 2024
Jesca
23 maart 2024

Eten was prima, zaten zwarte patten tussen en burrito moest ik opnieuw in mekaar bouwen want viel niet op te tillen met inhoud. Bezorging was goed! Smaak ook verder.

Fred
22 maart 2024
Jac
16 maart 2024

Jammer dat er geen constante kwaliteit is

Marcel tiemens
11 maart 2024

super lekker

José
10 maart 2024

Onze bestelling werd 20 min te laat bezorgd en het eten was lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jac
10 maart 2024

Super lekker malse spareribs Top uie ringen...🎉

Martin
9 maart 2024

25 minuten te laat bezorgd. Tevens de frites behoorlijk slap en minder smakelijk.

Marc Supèr
9 maart 2024

Ondanks dat het bijna een uur duurde voordat het eten werd bezorgd heb ik smakelijk gegeten. Heerlijke sparribs en lekkere friet.

Rene Kuitert
9 maart 2024

De spareribs en de burito’s waren weer fantastisch. Heerlijk!

Susanne Jansen
5 maart 2024

We bestellen regelmatig, eigenlijk nooit geen klachten , maar helaas vonden we het afgelopen keer niet heel fantastisch. Eten kwam werd bezorgd per fiets en kwam lauw aan. we hadden onder andere de mozzarella sticks en de Nacho cheesebites die zo doorbakken waren dat er geen vulling meer in zat.. Jammer want normaal gesproken vinden we het eten altijd goed, helaas dit keer minder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Iris
3 maart 2024
AB
1 maart 2024

Het was heerlijk, en de bezorger een topper!

J. Uiterwijk
26 februari 2024

Helaas werd onze bestelling een half uur te laat bezorgd jammer. Ik had salade extra erbij besteld sorry maar dit was echt slecht. De patat was ook niet lekker. Eten was ook niet echt warm meer.

Roelof
25 februari 2024

Lekker eten, netjes op gegeven tijd gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Buwalda
25 februari 2024

Het was weer heerlijk, de burrito, s .

Jos van Ham
24 februari 2024

Het was prima voor elkaar, hamburger precies goed, lekkere frietjes en wat verse sla erbij. Ben een grote eter, maat het was ruim voldoende. Een aanrader.

Jr
23 februari 2024
Jan Soer
23 februari 2024

Exact op tijd en weer heerlijk

Iris
22 februari 2024

Was deze keer meer medium gebakken dan medium rare. Alsnog heerlijk gegeten!

W
18 februari 2024

Super lekkere spareribs, warme knapperige patat, snel bezorgd. XL portie genoeg voor 2p. Aanrader!

anoniem
18 februari 2024
Alwin
12 februari 2024

Spareribs waren goed maar helaas koude patat. Daarnaast zonde dat patat in dezelfde box gedaan wordt als de burgers. Hierdoor wordt patat klef.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

linde
12 februari 2024

goed vlees(ribs) en fantastische patat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lindhout
11 februari 2024

Normaal gesproken valt het vlees van het bot bij de spareribs, maar deze keer was het echt kluiven.

Anoniem
11 februari 2024

Helaas ging de bestelling mis. We hadden duidelijk vermeld dat we ivm allergie geen ui bij de gerechten wilden. Helaas zat dit er wel bij. Meteen gebeld. Toen kregen we een nieuwe bezorging. Het eten was superlekker, maar we willen wel echt benadrukken om de opmerkingen bij de bestelling goed uit te voeren! Dat scheelt frustratie, verspilling van eten en tijd. De bezorging was beide keren flink later dan aangegeven. Pas dit aan, beloof geen dingen die je niet waar kunt maken. Hierdoor hebben we pas een uur later dan gepland kunnen eten. Dat was echt jammer.

Erik
11 februari 2024

Cola en sprite vergeten te bezorgen

Barteld
9 februari 2024

Spareribs goed, Grote portie nachos was niet groot en mistte guacamole

Iris
8 februari 2024

Er ontbrak iets bij de bestelling maar na een telefoontje alsnog snel nageleverd gekregen! Top service!

Martine Prest
4 februari 2024

De spareribs waren heerlijk, ook echt pittig. Eén aanmerking, ze konden wel wat warmer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janet
4 februari 2024

Ondanks de regenbui een vriendelijke, positieve bezorger!! En de spareribs waren heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hulst
4 februari 2024

De broodjes waren ontzettend droog en te lang gebakken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spaen
4 februari 2024

Ruim 2 uur op eten wachten is niet leuk!.

-
4 februari 2024

17.00 eten bestellen en werd pas 20.00u bezorgd. Dat vinden wij echt schandalig. Het eten was prima en de bezorger maakte ook meteen excuses maar meld dit de volgende keer zodat bestellende klanten niet zolang zonder reden hoeven te wachten.

G
3 februari 2024
anoniem
3 februari 2024

heerlijk!

Ellen
3 februari 2024

Het eten drijft in het vet, zelfs de taco was daardoor verschrompeld tot een vet hoopje Dit was eten van een slechte kwaliteit.

wb
2 februari 2024
anoniem
29 januari 2024

Eerste keer hier besteld, het was heerlijk en snel bezorgd! Ga hier zeker vaker bestellen :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saloua
28 januari 2024

We hebben nu verschillende keren runder sparrib gehad is altijd goed en we nemen er ook meestal een salade bij die was nu vermindert met de helft van de in houd beetje jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.Benne
28 januari 2024

Het eten was prima en smaakte heerlijk. Alleen één min punt is dat de patat er niet bij zat

Christina Roosjen
27 januari 2024

Frietjes waren oud en vet, sla zat vol zand.

Jan
25 januari 2024

Bestelling kwam precies op de opgegeven tijd. De spare ribs en de burger waren meer dan heerlijk en perfect gebakken ook. En ook meer dan voldoende 😅.. Prijs/kwaliteit een dikke 10! Ik zou zeggen.... Ga zo door! We gaan zeker weer bestellen 👍💪😋!

Jules
22 januari 2024

alles goed, alleen de sausjes niet geleverd

Alan
21 januari 2024

Vandaag 21-01-2024_17:10 uur een bestelling geplaatst. Deze zou rond 18:00 uur bezorgt worden, rond 18:20 uur was er nog niets bezorgt. Toch maar even gebeld naar Meaters waar bestelling bleef, zou onderweg zijn!!! Rond 18:35 uur kwam de bezorger pas de bestelling brengen. Heb zwaar het vermoeden dat ze de bestelling vergeten waren aangezien de bezorger zijn verontschuldiging aanbood. Wij zijn dit niet gewend van "Meaters".

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
21 januari 2024

Patat was veel te hard en de bezorging 30 later dan aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
21 januari 2024

Heerlijke ribs en frietjes

Marnix
20 januari 2024

Vlees was deels aangebrand, na het verwijderen van de aangebrande buitenkant smaakte het goed. Eten was goed warm bezorgd

Visser
20 januari 2024

Vlees was heerlijk. Helaas sausdekseltje niet dicht tijdens bezorgen. Zak incl. friet zat onder de knofllooksaus.

Jac
20 januari 2024

Hadden meer sterren gekregen ...als de patat die erbij zat niet zo slof was...verder super

T lemstra
19 januari 2024

Gewoon goed en erg lekker. En behoorlijk snel geleverd.

Frans
14 januari 2024
Esther
7 januari 2024

Heerlijk gegeten. Nette bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Akkie
7 januari 2024

Supersnelle bezorging Spareribs goede smaak, iets te taai Brood was granenbrood, weet niet of je aan kunt geven dat je dat niet wilt!? Super lekkere kruidenboter Al met al een 8, zou wel weer bestellen 👍

Saloua
5 januari 2024

Was weer super lekker alleen waren de stukjes friet kleine stukjes en veel er van hard